В даному модулі я:
- ознайомилася з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку роботи з проектами;
- створила перший варіант плану оцінювання учнів, який зосереджений на знаннях та вміннях, які мають отримати учні при роботі в проекті;
- ознайомилася з різними стратегіями цінювання для досягнення поставлених навчальних цілей.
Крім того в даному модулі я вчилася визначати, які методи та інструменти оцінювання використовувати, щоб забезпечити формулююче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів. Корисним був матеріал про те, як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати самооцінювання для того, щоб учні ставали самостійними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягнення.
Під час ознайомлення з модулем 4 мною була створена презентація про проект для демонстрації учням.
Під кінець роботи внесла до Плану ключове, тематичне, змістове запитання.
Оцінювання повинно здійснюватися протягом всього навчального процесу і корисним є залучення учнів до процесу оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар