четвер, 12 березня 2015 р.

Модуль №4. Рефлексія.

Формуюче оцінювання в проектому навчанні
В даному модулі я:

  • ознайомилася з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку роботи з проектами;
  • створила перший варіант плану оцінювання учнів, який зосереджений на знаннях та вміннях, які мають отримати учні при роботі в проекті;
  • ознайомилася з різними стратегіями цінювання для досягнення поставлених навчальних цілей.

Крім того в даному модулі я вчилася визначати, які методи та інструменти оцінювання використовувати, щоб забезпечити формулююче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів. Корисним був матеріал про те, як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати самооцінювання для того, щоб учні ставали самостійними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягнення.
Під час ознайомлення з модулем 4 мною була створена презентація про проект для демонстрації учням.
Під кінець роботи внесла до Плану ключове, тематичне, змістове запитання.
Оцінювання повинно здійснюватися протягом всього навчального процесу і корисним є залучення учнів до процесу оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар